همونطور که میدانید خوشبختی یعنی احساس آرامش قلبی ، شادابی ، سلامتی جسمی و روحی ، عزت نفس ، روابط اجتماعی عالی ، موقعیت اجتماعی عالی ، روابط خانوادگی خوب ، رابطه عاطفی زیبا ،خوشبختی یعنی ثروت و رسیدن به موفقیت هایی که یک نفر در زندگی خود هدف خودش قرار میدهد و به اون موفقیت دست پیدا میکند...ادامه مطلب
مهم ترین موضوع هر فرد برای موفقیت و خلق خوشبختی فقط و فقط عزت نفس آن شخص است،این عزت نفس آدم ها است که روابط اجتماعی ،رابطه خانوادگی مخصوصا رابطه ی عاطفی آدم هارو محکم میکند یا این عزت نفس آدم ها است که انسان هارو ثروتمند میکند و این عزت نفس آدم ها است که .....ادامه مطلب
حفظ آرامش درونی موجب میشود انسان فرکانسی رو به جهان ارسال کند که نشان گر اطمینان خاطر آن فرد از خودش است ،یعنی کسی که از نتیجه کارش مطمئن است آن آدم با آرامش خاطرزندگی میکند خیالش هم راحت است حالا این آرامش برمیگردد به چگونگی کنترل ذهن اون آدم یعنی کسی که بر روی افکارش خودش کنترل دارد......ادامه مطلب
با توجه به اینکه رکن اصلی زندگی آدمها سلامتی جسمی و روحی هست به همین خاطرباید مهارت کافی رو در حفظ سلامتی خودشون داشته باشند و باید بلد باشند که با چه روش هایی میتوانند از نظر جسمی و روحی سالم زندگی کنند و از طرفی خود انسان ها هستند که سلامتی یا بیماری رو در وجود خودشون ایجاد میکنند .....ادامه مطلب
ما از نظر روابط دو نوع رابطه داریم.یک: روابطی که تعیین کننده موقعیت اجتماعی ما هستند که با چه آدم هایی سر و کار داریم و مشخص میکند که در چه سطحی از جامعه داریم زندگی میکنیم .نوع دوم از روابطمان که زیبایی رابطه ما با اطرافیان خودمان رو نشان میدهد یعنی رابطه ما از نظر احساساست ....ادامه مطلب
در مورد ثروت باید بدانیم ثروت یک انرژی هست یک احساس درونی که ثروت یک علم است اگر به اون احساس درونی مطلوب برسید به اون علم برسید و به اون انرژی دست پیدا کنید پول به راحتی وارد زندگیت میشود و با دویدن زیاد و کار کردن شب و روزنمیشود پولدار شد...ادامه مطلب
کسی که به موفقیت مالی رسیده ولی از نظر سلامتی یا عزت نفس یا رابطه عاطفی یا اجتماعی مشکل دارد قطعا این موفقیت محسوب نمیشود کسی که فقط رابطه عاطفی دلخواهش رو به دست آورده ولی در سایر زمینه ها به موفقیت نرسیده باز هم این انسان موفقی نیست و کسی هم که فقط در زمینه عزت نفس .........ادامه مطلب
قانون جذب یعنی جذب شدن مسائل زندگی توسط انسان به سمت زندگی خودش،یعنی انسان جذب کننده ی اتفاقات و مسائل زندگی خودشه چه خوب و چه بد از طرفی ما چیزی به نام دفع نداریم یعنی ما نمی تونیم اتفاقات و مسائل رو از خودمان دور کنیم یا دفع کنیم.......ادامه مطلب




































